Acara Success akan diadakan tiga kali dalam tahun kalendar. Ahli dari enam negara akan terbang ke Pattaya, Thailand untuk berkumpul dan meraikan acara besar ini bersama ahli Thailand. Disebabkan wabak tahun ini, peralihan The Success telah dijalankan dalam talian dan ahli dari tujuh negara turut mengambil bahagian. Pada majlis perasmian, penari memegang bendera 7 negara, bermakna walaupun ini adalah acara maya, tidak ada negara yang akan ketinggalan!

"Ketakutan menghalang anda daripada mengambil tindakan. Tetapi apabila anda ingin memulakan, anda tidak akan takut lagi. “Kata Dr Sitthawee Kriatchawanun. Pada acara dalam talian The Success pada 12 Disember 2021, Dr Sitthawee Kriatchawanun menjelaskan kesukaran Successmore dari awal hingga perkembangan hari ini. Sebagai tindak balas kepada peningkatan dalam pengeluaran dan permintaan produk, beliau turut memperkenalkan ruang kargo dan kilang terkini untuk memenuhi keperluan semua ahli. Bukan itu sahaja, Dr Sitthawee Kriatchawanun turut memperkenalkan kerjasama terbaru syarikat dengan klinik pembedahan mikro bernama Teeraporn, dan turut menjemput doktor klinik ini untuk berkongsi pengalaman dan menjelaskan pelanggan serta perkhidmatan mereka. Hospital pembedahan kosmetik ini akan dibuka untuk pendaftaran mulai Januari 2022 dan juga akan mengumumkan aktiviti promosi dalam masa terdekat.

Successmore menganjurkan perjalanan kepimpinan setiap tahun, dan 16 perjalanan telah dibuat setakat ini, tetapi pada tahun 2022 kami akan bertolak ke Perancis. Pada masa yang sama, perjalanan pelayaran 5 hari 4 malam seterusnya-"Spectrum of the Seas" turut diumumkan di tempat kejadian. Pelayaran ini akan bertolak dari Singapura melalui Pulau Pinang dan tiba di Phuket. Pelayaran ini juga mempunyai perkhidmatan dan aktiviti bertaraf dunia.

Semasa acara itu, Successmore turut melancarkan dua produk makanan tambahan: Nutriga Canza (makanan tambahan anti-kanser) dan Nutriga Su-rin (mencegah diabetes). Pengkongsi di tempat kejadian berkata, dia sendiri seorang ahli farmasi, tetapi apabila orang sakit, dia berharap orang ramai dapat menggunakan produk makanan tambahan untuk melegakan penyakit mereka daripada mengambil ubat dengan segera.

Bagi meningkatkan penyertaan dan semangat ahli, beberapa cabutan bertuah telah diadakan secara on the spot. Hadiah yang sangat banyak, termasuk pakej produk Successmore dan emas! Selain itu, Successmore turut memuji ahli yang mencapai platinum ke atas di 7 negara pada tahun 2021 Dan semua kejayaan telah mendapat sambutan yang menggalakkan daripada ahli negara yang berbeza!

"Jalan menuju kejayaan ada permulaan dan penghujungnya. Jika anda bermula dengan keinginan yang betul dan kuat, kaedah ini akan memberi anda peluang kejayaan yang lebih besar," kata Ketua Pegawai Eksekutif Noppakrit Nithilertwichit. Apabila CEO Noppakrit Nithilertwichit keluar, terdapat sambutan yang menggalakkan kerana CEO Noppakrit Nithilertwichit adalah tuan inspirasi kami untuk Successmore. Beliau juga menetapkan empat matlamat untuk tahun hadapan bersama ahlinya, iaitu menggunakan kuasa jenama, menggunakan lebih banyak media kendiri, mencipta sistem dalam talian dan luar talian, dan mengurus pengalaman pelanggan.

Sebaliknya, Successmore turut melancarkan penciptaan aplikasi SCM CONNEXT baharu, yang menggabungkan sistem dalam talian dan luar talian. Melalui platform e-dagang dengan sistem transaksi dalam talian 100%, dengan pesanan pembayaran dan pengesanan, pendaftaran baharu dan pautan penaja. Aplikasi ini membolehkan semua orang mengembangkan perniagaan mereka 100% dalam talian dan mencapai kejayaan bersama dalam dunia dalam talian.

Other Activities

Learn the Power of NLP with Certified Trainer Mr. Chanwit at SCM Malaysia's Exclusive Seminar
183 20-03-2024
Your Journey to Success: Join us for the "Trip to the SUCCESS #24"
404 04-03-2024
Travel with DR. @ March 2024
871 25-08-2023
Being More Trip To Japan
1,714 14-09-2022
The Success #21
1,268 03-06-2022
Inspiration 4
1,064 01-06-2022
Leaders Grand Party
1,066 28-04-2022
Leaders Photoshoot
1,203 28-04-2022
Special Date with President
1,357 06-04-2022
Cruise Trip
1,835 23-12-2021